PROJEKTY W KLASACH MŁODSZYCH

Nauka zdalna to wyzwanie dla każdego: dla uczniów, dla nauczycieli i, oczywiście, dla rodziców. Ale się nie poddajemy, ponieważ tylko wspólnie damy radę.

W ramach edukacji zdalnej uczniowie z klas młodszych biorą udział w wielu ciekawych projektach edukacyjnych. W kwietniu, były to przede wszystkim projekty związane z przyrodą ze względu na Dzień Ziemi. Każda klasa wykonała inny, własny projekt, którego rezultaty mogą Państwo obejrzeć w galerii. Bardzo dziękujemy za przygotowanie tych cudownych prac. 

1a- Mimo, iż wszyscy pozostajemy w swoich domach i nie możemy spotkać się w szkole na lekcjach, nie odpuszczamy i działamy. Również Twórczo. W ostatnim czasie uczniowie klasy 1a przyglądali się „cudom natury”, które można obserwować wiosną. Konsekwencją tych obserwacji było wykonanie pracy ukazującej jeden z najbardziej charakterystycznych wiosennych kwiatów jakim jest hiacynt. Efekty, jak widać, wspaniałe!

 

 1b- W minionym tygodniu klasa 1b poznawała pszczoły. Mimo, że jest to nieduży owad, to temat okazał się bardzo rozległy i ciekawy. Uczniowie wykonali pracę plastyczną wybraną przez siebie techniką. Oprócz pracy plastycznej chętnie opowiadali o swoich przeżyciach z pszczołami, a część nawet stworzyła poidełka dla owadów na balkonach. Nie mogłabym być bardziej dumna!

 

2a- Klasa 2a podczas pracy zdalnej realizuje liczne wyzwania. Ostatnio uczniowie wykonywali własne instrumenty - starali się, aby dodatkowo były one ekologiczne -jak widać w wielu przypadkach - cel został osiągnięty!

 

2b- Dzień Ziemi to święto, którego celem jest promowanie postaw proekologicznych. Przypomina nam o tym jak można dbać o środowisko i naszą Planetę Ziemię. Z tej okazji uczniowie klasy 2b w ramach zdalnego nauczania wykonali prace plastyczne.

 

3a- Taka nauka to niecodzienne wyzwanie dla wszystkich , ale wspólnymi siłami dajemy radę. To nie jest czas ferii czy wakacji, nie jest to też nauka „zwyczajna” w szkole. Staramy się jak najlepiej wykorzystać ten czas. Szukamy i rozwijamy własne pasje, umiejętności oraz kompetencji, tworzymy i prezentujemy własne prace np. wykonujemy różne prace projektowe np. tworzymy lapbooki na różne tematy, które wybieramy samodzielnie. Pokazują one pasje, marzenia, zainteresowania, zdolności.

 

3b-Żyjemy w czasach, kiedy stan środowiska naturalnego interesuje coraz większą grupę młodych ludzi. Dlatego właśnie uczniowie klasy 3b , postanowili przedstawić w formie plastycznej, swoje obawy i związane z nimi pomysły, na poprawę stanu środowiska naturalnego. Poprzez tę formę wyrazu,uczniowie poszerzają też swoja wiedzę przyrodniczo-ekologiczną.

 

3c- Praca zdalna nie jedno ma imię. Staramy się, aby nauka, mimo, że w dużej mierze samodzielna, była ciekawa i twórcza. Podczas zajęć klasa 3c poznawała zbiorniki wodne staw i jezioro. Uczniowie pracowali w towarzystwie Skrzata Borówki, z którym poprzez film poznali rośliny, owady, ptaki i różne inne zwierzęta. Wykonali do podanego nacobezu notatkę w formie mapy myśli, a dodatkowo przygotowali makietę wybranego zbiornika wodnego. Uczniowie poznali również sposób składania łódeczki z papieru metodą origami, bądź tworzenia jej z liści.

 

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM