Galeria

Konkurs na najładniejszą Marzannę

Konkurs na najładniejszą Marzannę

Konkurs na najładniejszą Marzannę

w SP 111 w Krakowie

Realizując projekt „Kolory wiosny 2021 w naszej szkole” uczniowie klas I-III przystąpili do konkursu na najładniejszą Marzannę. Dzieci wykonywały kukiełkę przy pomocy rodziców.

Komisja szkolna w skład, której weszli: p. dyrektor Bernadette Bochenek, p. Anna Fejkiel- Krupczak, p. Mariola Radwańska, p. Beata Pulchny, p. Dagmara Partyka  wybrała spośród 21 prac najładniejsze Marzanny. Każda praca była ciekawa, odmienna, twórcza, dlatego wybór był niezmiernie trudny, po długich namysłach wyłoniono laureatów i prace wyróżnione.

 

I miejsce Amelia Sarkowicz

II miejsce Antonina Marzec i Ola Nakielny

III miejsce WiktoriaPoudel

Wyróżnienie: Weronika Pacyna, Konrad Gala

*nagrody zostaną rozdane po powrocie do nauki w szkole

 

Organizatorzy:

Wychowawcy klas 1-3

Dzień kolorowej skarpetki

Dzień kolorowej skarpetki

Piątek był bardzo kolorowym dniem w naszej szkole! A to wszystko za sprawą kolorowych skarpetek nie do pary. 21 marca oprócz Pierwszego Dnia Wiosny obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa. Data jest symboliczna, przypada na 21 dzień trzeciego miesiąca, ponieważ to właśnie dodatkowy – trzeci chromosom w 21 parze powoduje występowanie tej wady genetycznej. Kolorowe skarpetki na naszych stopach były wyrazem akceptacji, solidarności i szacunku dla osób z Zespołem Downa.

Koordynator akcji

Karolina Marczewska-Kozieł

"Kolory wiosny 2021 w naszej szkole"

PROJEKT EDUKACYJNY

„KOLORY WIOSNY 2021 W NASZEJ SZKOLE”

zrealizowany w klasach 1-3

Cel ogólny:

- przybliżenie świata przyrody poprzez badanie, obserwację oraz kształtowanie właściwych postaw.

Cele szczegółowe:

- zdobywanie umiejętności doświadczania i obserwowania przyrody,

- budowanie więzi emocjonalnej z otaczającą przyrodą poprzez podejmowanie działań na rzecz najbliższego środowiska,

- utrwalenie odpowiedniej postawy wobec świata roślin i zwierząt,

- rozwijanie wrażliwości oraz ekspresji plastycznej i muzycznej,

- poznawanie tradycji i obrzędów związanych z wiosną,

Realizacja projektu: zadania, termin, odpowiedzialni.

1. Zapoznanie z tematem projektu –utworzenie wspólnie z dziećmi siatki pojęć

dotyczącej projektu „Kolory wiosny 2021 w naszej szkole” - marzec - klasy 1-3.

2. Słuchanie wierszy, opowiadań, gromadzenie wiadomości na budzenia się do życia świata roślin i zwierząt w okresie wiosennym. Poszerzanie wiadomości nt. wzrostu roślin.. Wykorzystanie różnorodnej literatury, wiadomości z Internetu, prezentacji multimedialnych, doświadczeń i obserwacji w środowisku naturalnym– w trakcie zajęć w klasach 1-3.

Nauka wybranego wiersza o tematyce wiosennej. – w każdej klasie.

3. Wiosenna muzyka – słuchanie i nauka piosenek, np.: „Marzec czarodziej”,

„Maszeruje wiosna”, „Przyszła do nas wiosna” i innych – w trakcie zajęć w klasach 1-3.

4. Twórcza działalność artystyczna uczniów klas 1-3– prace plastyczne płaskie i przestrzenne,

z wykorzystaniem różnorodnych materiałów plastycznych i w różnych technikach. Zorganizowanie wystawy prac na korytarzu na II piętrze – 19 marca.

5. Konkurs dla rodziców i dzieci pod hasłem „Marzanna” – wykonanie kukły marzanny

z wybranych materiałów- 10 marca–18 marca.

6. Wspólna aktywność uczniów z klas 1-3 „Wiosenne podwórko” obsadzenie kolorowymi bratkami klombów wokół szkoły – marzec – wszyscy uczniowie z Małego Samorządu Uczniowskiego klas 1-3 -18 marca.

Organizatorzy:

Barbara Bartnik

Wioletta Koper

Karolina Marczewska- Kozieł

Joanna Techmańska

Katarzyna Tomiak

Małgorzata Tomczyk

 

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? ROZUMIEM