Galeria

APEL WIELKANOCNY

APEL WIELKANOCNY

Tuż przed Świętami Wielkiej Nocy, nasza świetlica miała przyjemność zaprezentowania apelu przygotowanego specjalnie na tę szczególną okazję. Zapraszamy do obejrzenia galerii z tego dnia, przy okazji dziękując publiczności za ciepłe przyjęcie, a dzieciom występującym za czas i siły włożone w przygotowania do występu.

Katarzyna Tomala

 

TURNIEJ GIER PLANSZOWYCH

TURNIEJ GIER PLANSZOWYCH

Od 4 lat w naszej szkole odbywają się turnieje gier planszowych. Dzięki współpracy z producentami gier inicjatywy te nabierają rozmachu. W tym roku po raz kolejny wsparła nas firma TREFL, która zawsze ochoczo podchodzi do naszych inicjatyw i wyposaża nas zarówno gry w turniej jak i nagrody dla uczniów.

W tamtym roku triumfowała gra 5 sekund a w tym uczniowie klas I i II mogli zmierzyć się z „GIGAMONEM” a uczniowie klas III próbowali swoich sił w grze BANANAGRAMS. Uczniowie chętnie brali udział w rozgrywkach a co najważniejsze nadal grają w poznane gry rozwijając kompetencję językowe a także spostrzegawczość. 

Dziękujemy firmie TREFL za okazane wsparcie i dostrzeżenie wartości we wspieraniu edukacji!

To dzięki takim firmom możemy promować gry planszowe jako atrakcyjną formę spędzania czasu.

 

Teresa Smoleń

Mistrzowie kodowania w klasie 3a

Mistrzowie kodowania w klasie 3a

Uczniowie klasy III a swoje pierwsze kroki w kodowaniu stawiali w pierwszej klasie. Powoli przez pierwsze szyfry i kody stopniowo poznawali kolejne ciekawostki z nim związane.

Elementy kodowania wykorzystywane są w codziennych zajęciach a ponadto w ramach realizowanych projektów.

Uczeń klasy III a Tomasz P. w listopadzie zajął II miejsce w wojewódzkim konkursie pt. „Bezpieczna szkoła – Bezpieczny uczeń – Bezpieczny dom” organizowanym przez Radę Dzielnicy IV Prądnik Biały oraz Szkołę Podstawową nr 113 im. Leopolda Węgrzynowicza w Krakowie.

Jestem przekonana, że poprzez wdrażanie w codzienną edukację elementów programowania wyposaży uczniów w kluczowe kompetencje przyszłości takie jak: umiejętność pracy zespołowej, działania projektowe, chęć rozwiązywania problemów. Ponadto od stycznia rozpoczęliśmy realizację projekty Uniwersytetu Dzieci o nazwie „Technologie z klasą”.

 

Teresa Smoleń